hoe kan het dat mijn duim een hoek van 90 graden kan maken

ik bedoel dus dat de kant van mijn nagel weer terug gaat naar de duim zelf

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, ik kon het al sinds mijn zesde, maar het valt mij nu pas op dat ik dat wel kan en mijn ouders bijv. niet..

Het beste antwoord

Mijn broer, zus en ikzelf kunnen dat ook. Dat ligt ook de flexibiliteit van je gewichten. Ik kan ook met mijn linker duim mijn linker pols aanraken. Geen idee hoe of waarom.

Het buigen van je duim kan geen kwaad en ga er verder ook niks achter zoeken.
Mijn broer, zus en ik kunnen het al ruim meer dan 20 jaartjes. Niks aan het handje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik was ook nergens bang voor, ik vond het alleen wonderbaarlijk dat ik dit wel kon en anderen(die ik ken) niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Dat verschilt per persoon of dat kan, er is niet echt een reden, ik kan dat ook en iedereen was helemaal verbaasd dat dat kon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dus ook nooit mijn duim gekneust of gebroken
Er zijn veel mensen die dat kunnen. Ik dacht dat de juiste medische term hiervoor "hypermobiel" is.